Tuesday, 25 September 2012

Cara Buat Selipar Dari Tuala Wanita

 Kenapa mesti beli selipar sekiranya anda boleh buat sendiri.Dibawah ini adalah langkah cara-cara membuat selipar dari tuala wanita.Pertama korang boleh dapatkan dulu tuala wanita.Yang dah pakai atau belum terpulang pada korang.haha.





 Kalau nak cantik lagi ..korang boleh la letak hiasan macam ni..lepas tu boleh la bungkus dan bagi hadiah kat sapa-sapa yang korang tak berkenan..haha



Sumber


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SHARE

Blog Archive

disable copy content