Saturday 14 January 2012

Berita : Komisyen RM 0.10 Per Click !!!!!!!


Selamat datang ke Program Affiliate kami. Semoga anda berniat ikhlas ingin menambah pendapatan secara online dan akan melakukan segala aktiviti berkaitan dengan penuh beretika dan tidak melanggari undang-undang.

Selamat Datang ke CNI Affiliate Program

Syarat dan Peraturan.


1. Keahlian.
Keahlian dibuka kepada semua rakyat Malaysia, Singapura dan Brunei kecuali kakitangan dan pengedar syarikat CNI Enterprise (M) Sd.n Bhd. Penyertaan adalah percuma.


2. Pendapatan Affiliate.
Pendapatan affiliate adalah daripada promosi link iaitu sebanyak RM0.10 per klik, daripada jualan berbayar melalui link ejen maksima 40% dan juga daripada pembelian berbayar melalui ejen bawahan sehingga 20%. Setiap order melalui link ejen akan direkodkan. Tetapi jualan sebenar adalah setelah pelangan membuat bayaran kepada pihak admin. Bagi Pay Per Klik, bayaran terus dikira... tetapi sekiranya klik daripada IP yang sama berterusan, ianya boleh menyebabkan keahlian affiliate ditamatkan tanpa sebarang notis dan tanpa sebarang pampasan walaupun sudah ada bayaran terkumpul..


3. Penamatan Keahlian.
Penamatan keahlian boleh berlaku sekiranya:-

-Ejen affiliate melakukan promosi tidak beretika;
-Melakukan SPAM berterusan ke email orang tidak dikenali;
-Melakukan klik daripada IP yang sama berterusan tanpa adanya pembelian;
-Ejen menyertai  atau menjadi pengedar syarikat CNI;
-Menyambung link kepada gambar lucah/porno dan seumpamanya;
-Promosi menggunakan robot, adf.ly dan seumpamanya.
-Atau apa sahaja cara yang tidak betul dengan niat untuk mengaut keuntungan segera dan boleh menjatuhkan reputasi dan nama baik perniagaan pihak penganjur.


4. Pembayaran komisyen.
Pembayaran akan dibuat setiap 1 haribulan setiap bulan. Bayaran akan terus dimasukkan ke akaun yang didaftarkan. Sekiranya tiada akaun, maka pihak kami akan mengirimkan Wang Pos ke alamat berdaftar ejen. Jumlah minimum akaun terkumpul untuk pembayaran adalah RM50.00 sahaja.


Ikrar Agen Affiliate:
Sebagai bakal agen affiliate, anda mestilah BERSETUJU untuk mematuhi segala syarat dan terma program affiliate di laman web ini.


1 .Saya faham bahawa sekiranya saya melanggar mana - mana syarat dan terma program affiliate ini, akaun saya boleh digantung ataupun dimansuhkan oleh pihak pengurusan tanpa sebarang notis.

2. Saya berjanji akan melakukan promosi secara beretika dan tidak akan sesekali melakukan aktiviti SPAM.

3. Saya berjanji tidak akan menggunakan sebarang bahan promosi yang boleh merosakkan nama perniagaan laman web ini.

4. Saya berjanji tidak akan menggunakan nama - nama organisasi, trademark, copyright, golongan professional dan apa jua bentuk nama yang dilindungi dalam aktiviti promosi saya.

5. Saya mengakui bahawa segala butiran yang saya daftarkan di atas adalah butiran yang tepat dan sah.

Dengan menghantar butiran pendaftaran ini, saya akan tertakluk kepada syarat dan terma yang telah ditetapkan oleh pihak pengurusan laman web ini.



SILA KLIK UNTUK JOIN AFFILIATE CNI  

Komisyen RM 0.10 Per Click !!!!!!! 

SHARE

Blog Archive

disable copy content